in

Vakcina se ne može koristiti za genetsku modifikaciju ljudi

Na internet stranici Istinom protiv laži objavljen je tekst u kojem se prenose tvrdnje nemačkog doktora i bivšeg zastupnika u Bundestagu Wolfganga Wodarga, da će vakcina protiv korone promeniti gene ljudima.

“Planiranom vakcinacijom, želi se genetski modifikovati čovečanstvo, iako je u zakonima EU pri definiciji GMO (genetski modifikovanih organizama), izuzeta primena ove definicije na ljudima”, navodi se u tekstu.

Wodarg je tezu o genetski modifikoovanim vakcinama izneo 29. maja na svojoj Facebook stranici, a zatim je svoje tvrdnje proširio na blog objavi od 12. juna.

Wodarg tvrdi da DNA i RNA vakcine predstavljaju genetski inženjering

U tekstu na portalu Istinom protiv laži može se naći dosta konfuznih rečenica i tvrdnji (npr: “To su slučajevi lečenja teških bolesnika, primenom lekova koji sadrže RNK ili DNK. Primenom samo takvih lekova, ali ne i vakcina”), zbog čega smo pročitali izvornu Wodargovu objavu kako bismo shvatili šta se tačno u njoj tvrdi.

Wodarg se u svojoj objavi od 12. juna osvrće na činjenicu da se u kliničkoj fazi ispitivanja vakcina protiv SARS-CoV-2 virusa nalazi njih sedam (podaci Svetske zdravstvene organizacije od 9. juna) koji se baziraju na rekombiniranoj RNA ili DNA molekulama, što po njemu “nema veze s vakcinisanjem, nego je to genetski inženjering ljudi koji se prodaje pod lažnom zastavom”.

Wodarg navodi da “rekombinantna RNA, koja je unesena u ljudske ćelije, menja genetski proces i stoga može biti klasifikovana kao genetska modifikacija ćelija ili organizma, jer genetsko modifikovanje nije ograničeno na direktnu promenu DNA”. I dalje: “Ljudi će biti modifikovani planiranim “vakcinama”, uprkos tome što je zakonodavstvo isključilo korišćenje ovog termina na ljude kad se definišu genetički modifikovani organizmi. Ovo je uradjeno kako bi se izbeglo protivljenje zagovornika ljudskih prava, iako bi isti postupak na životinjama doveo do ovakve oznake. Ljudi su već genetički modifikovani u posebnim slučajevima. To su slučajevi ‘genske terapije’ i podložni su brojnim zakonodavnim preprekama”.

Napisao KnK